Koulutuksessa perehdyt

  • Asiakkaan eli ostajan ja myyjän eli vaikuttajan yhteistyöhön. Eli siihen, miten molempien osapuolien tavoitteet ja hyödyt saavutetaan.

  • Omaan itseesi ja omiin vuorovaikutustaitoihisi myyjänä.

  • Toimintatapoihisi. Miten toimia tavoitteellisesti ja määrätietoisesti, kuitenkaan kiiruhtamatta.

Asiantuntija

Antti A A Niemi

1970- luvulla terveysteknologian tuotekehitysryhmä sai nauttia sairaanhoidollisista ja kaupallisista opinnoistani. 1980-luvulla sydänlääkkeitä asiakkailleen määräävät lääkärit saivat kauttani orionilaisia vaikutteita. 1990- 2010-luvuilla asiakaspalvelun, myynnin ja johtamisen ammattilaiset heräsivät mercurilaisittain ajattelemaan vaikuttavuutta. 2010- luvulla yritysjohto pohti visioita, missioita ja strategioita, joissa sain olla mukana vapaana taiteilijana. 2020- luvulla kuvataiteen, kirjoittamisen ja palvelumuotoilun opettajat saivat minusta ”ikuisen opiskelijan” ja pienen pieni www.voffelikaffila.fi Forssassa Asiakkaitaan Ajattelevan Ahkeran yrittäjän.